crea-diem-alexandra

Alla inlägg under maj 2012

Av Alexandra - 13 maj 2012 10:38


Varit en trevlig helg, var hos bror igår och firade honom.

Den blev lite annorlunda än va vi tänkt =)

Blev lite öl för Göran är ju inte så ofta de händer att 

han och bror gör de så bäst att passa på =).

Själv kände jag att de kunde sparars till en annan helg.

Kände mig inte riktigt hundra. 

Denna sega förkylning måste ju släppa nångång.

Var i allafall en mycket trevlig kväll, fick även diskuterat 

vissa saker. Som också var viktigt.

~~

På dagens schema är de.... ja ingen direkt planering.

Solen skiner o blå himmel,

får väl se om de blir en långpromenad.

~~

Nu är det i allafall dags för en kopp kaffe.


Ha en bra dag alla !

/ Alexandra

Av Alexandra - 13 maj 2012 10:15


Har fått ett litet uppdrag att skriva om mina erfarenheter av bingospel.

Alla har väl nångång spelat bingo i nån form.

Bingolotto med Leif "loket" Olsson var bland de första gånger jag 

spelade bingo.

Har väl gått si sådär har mest vunnit några små summor,

hade turen att få åka dit till studion en gång. 

För att sitta i publiken=).

~~

Nu under de senare åren har jag och mannen hittat tjusningen i

att åka på bilbingo. 

De är ju lite mysigt och avkopplande.

Även om man inte vinner varje gång så är de ändå 

trevligt att ha den stunden tillsammans.

~~

Bingo på nätet är däremot något som jag inte har jättemycket 

erfarenhet av, men provat nångång.

De är ju något som är roligt och något man kan göra då o då.

Får ju inte bli så att de tar över änns liv.

Den här sidan är en utav många olika som finns på nätet:


http://www.bingosidan.com/


Lycka till !!

/ Alexandra

Av Alexandra - 11 maj 2012 22:30

Då var de fredag igen, mår just nu inge vidare.
Har haft jobbigt med hostan idag, o mitt hjärta har 
haft ett eget liv idag. Känns ibland som att de ska hoppa 
ur bröstkorgen.
~~
Idag gjorde vi kykling tacos till middag var alldelles för länge sedan.
Är ju så himla gott.
Sen har vi tittat igenom några avsnitt av 
"Games of thrones"
Mysfredag!
~~
För himla tråkigt väder ute, blåsigt o regn. 
väntar på den där solen o 20+..
Hoppas att de blir lite finare väder i morgon, då blir de
födelsedagskalas för lillebror!
~~
Ha en fortsatt bra fredag alla, de som är kvar av den=).
/ Alexandra

Av Alexandra - 10 maj 2012 19:43


Idag har jag gjort lite av varje, kroppen är fortfarande 

helt slut förkylningen vill inte släppa taget riktigt.

~~

Blev i allafall en sväng till A6 med Jessica, hittade present till

bror som fyller år på lördag.

Blir tydligen grillat då vad än vädergudarna kommer med.

Mumsigt!

~~

Efter den lilla utflykten var jag helt slut, så blev lite film o 

bara ta de lugnt.

Gillar inte att jag börjat frysa igen.

Hoppas inte att febern kommer tillbaka.

Har jag INTE tid med!


~~


Nu väntar jag o kidsen på att mannen/pappa ska komma hem.

Sen blir de en kväll med lite tvtittande o ladda batterierna 

för morgondagen.


Ha en bra kväll alla/ Alexandra

Av Alexandra - 9 maj 2012 18:28


Ja de var ju ett tag sen ...... ursäkta!

Men är lite mycket nu så har inte

haft ro att sätta mig här.

, Man känner ju att man lever, kan man lungt säga.

Men de som inte dödar de härdar, eller va är de man 

brukar säga? 

~~

Men ska ta mig i kragen o i allafall hinna med ett inlägg om dagen

till att börja. Så blir de att öka efterhand.


Ha en toppenkväll !


/ Alexandra  



Presentation


~CreaDiem~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besökare

bloglovin

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards