crea-diem-alexandra

Alla inlägg under juli 2013

Av Alexandra - 21 juli 2013 21:44


Har haft en härlig vecka i allt elände.

Min svägerska har varit nere med barnen, kul för Alice att få träffa sina kusiner lite.

De har varit bad o sol till stor del.

I fredags var vi på Liseberg till alla barns glädje

Kära familjen Larsson/ Sundberg var med också   

Innan vi lämnade Göteborg så fick ja träffa Jocke de gjorde mycket av min dag!


Helgen är nu slut och i morgon börjar mannen jobba igen. 

Får se va jag o flisan hittar på.

Bror med familj kommer hem i morgon med efter två veckor på Mallis.

Ska se klart varg Veum sen får de bli sängen tror jag.

Natti / Alexandra



Av Alexandra - 19 juli 2013 12:22

Evig vänskap ..,.
Är ett påhitt som inte alla vet va de innebär, vänner är väl där både igår idag o om en vecka.. Vad som än händer. Vilka saker som kommer emellan så finns man ju med i tankarna ALLTID!
Men nu har ja fått lära mig, man ska aldrig tro eller hoppas på de närmsta. O ja ska för min egen skull släppa detta nu o rensa bort de även om vissa gör ont att lämna. Men denna oumbärliga falskhet/barnslighet får ta slut nu. Ja har de mina som finns där för mig alltid, o så tacksam för de. Ni gör mig hel! Alla dessa nyfunna goa människor ni vet vilka ni är. ??? KÄRLEK 

Presentation


~CreaDiem~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besökare

bloglovin

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards