crea-diem-alexandra

Alla inlägg under april 2013

Av Alexandra - 27 april 2013 20:46

Härligt väder har de varit idag.
Gick upp vid nio gjorde mig i ordning o hämtade Aiko!
Sen blev de en timmes promenad med stjärnan. Ganska lugnt mötte några hundar på vägen så hon gick på två ben men annars va de fridfullt.
~~
Sen va de hem o fixa lite hemma skönt att få lite ordning. Passade på att köra lite maskiner tvätt samtidigt :)
~~
Till middag idag blev de räkgryta med ris. Va himla gott !!
Så den kommer jag göra om!
Nu har jag varit ute en sväng med aiko igen, så nu är de lördagsmys o hockeymatchen på tv.
~~
Ha en härlig kväll alla!! Imorgon kommer mina hjärtan hem igen!! ??

Av Alexandra - 26 april 2013 09:20

Har inte haft lust eller ork att uppdatera bloggen. Känner mig fortfarande lite trasig o orken är inte på topp! Men förhoppningsvis blir de bättre snart.
Har lärt mig att genom min snällhet så finns de största energisugarna ! Till den gräns att man säger ifrån, då är de inte intressant längre. O till vilken nytta la man all den energin då :/
~~
Nä så nu ska de bli lite rensning, bara positiv energi. I allt jobbigt är de underbart med nära o kära som får en att skratta o bara må bra för stunden!
~~
Har hänt väldigt mycket de sista men de får komma in lite av de sakerna i inlägg framöver .
~~~
Idag åker mina stora hjärtan till sin pappa. För oss blir de en lugn helg, Alice är dålig.
Har laddat om igen o dragit igång min träning , sakta men säkert! Promenader o rätt kost.
Inflammation i rygg o nacke hämmar en lite.
Men skönt att komma ut o gå!
O i helgen har jag sällskap på alla mina långa promenader :)
Aiko ??
Ett energiknippe som ger så mycket !
Underbara räv:)

De blev mycket av både de ena o de andra . Hoppas alla får en härlig helg!!
Hörs senare !
? Alexandra

Presentation


~CreaDiem~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besökare

bloglovin

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards