crea-diem-alexandra

Alla inlägg under mars 2012

Av Alexandra - 30 mars 2012 23:23



Börja dagen med en tur till Arbetsförmedlingen för ett möte,

kom väl inte direkt nånstans men

han förstår mig o jag honom så de kommer bli bra.

Man ska ju gå halva vägen var eller =)

Mannen var gullig o vänta på mig medans ja var där, sen 

blev de en tur till affären o handla lite till kvällsmyset.

Tacos =)

~~

Har haft lilla Ronja här idag en stund o vi har pysslat o bara gjort sånna 

saker som hon velat göra.

Här har de pärlats, målat , lekt med little people på golvet mm mm.

Svårt att säga nej till den lilla godingen.

 =)

Sen har eftermiddagen bestått av en massa mys barnen har lekt,

jag o Carmen har bara varit o löst värdsliga problem ;)

Nu är de lite filmtajm med mannen som är sjuk hoppas att han 

kan kurera sig ur de här utan behöva bli sämre.

 

Natti på Er / Alexandra 

Av Alexandra - 22 mars 2012 13:31



Himlen är blå ..... kanon väder ute.

Härligt när de börjar bli lite värme.

Förhoppningsvis kan ja nu ladda upp mina batterier,

få lite positiv energi. 

Förkylning vill inte riktigt släppa taget om min kropp. 

Envis rackare!

^^

Så nu ska ja bara ta hand om mig själv denna helg.

Ja klart familjen med. =)

~~

Har även (lite morvilligt) gått med på att dottern ska få tona håret i helgen.

Iiiiii ganska så drastiskt ska hon ju dra till med också.




Hennes färg nu , som hon vill ändra till nått i den här stilen :




Jättefin färg , meen de är stort steg att gå från blond till de här.


Så vi får väl se resultat kommer.


Men först är de ju Fredag då ja har lovat mannen lite 

go mat o ett gott glas vin till de.

Så de blir att gnugga geniknölarna lite=)


Nä nu ska ja ta mig en laté innan mina hjärtan kommer hem,

hoppas att min lille man är på bättre humör än i morse.

Han förstod inte varför de inte gick att ha shorts till skolan.....

Ja de små goa liven. 


Hörs senare / Alexandra

  

Av Alexandra - 17 mars 2012 19:46


Fick sova fram till nio idag i allafall. 

Inte fel.

Kände mig lite piggare, o laddade för att fortsätta med lite smycken.

Bellsan ville ja skulle göra lite armband till hennes vänner.

Så de sitter ja o fixar med nu.

Har även gjort lite andra bla:


 

Enkelt o stilrent =)


Till middag idag blev de lasange, Jeppe blev lycklig som få.


"Råkade" vispa ihop en tigerkaka med :P.

Eller ja tiger o tiger.... skulle bli de men ja lyckas verkligen inte.

De blev en ploppkaka.

Men den funka nog ändå för familjen åt de. 


Får vi se va som händer resten av kvällen =)


/ Alexandra

Av Alexandra - 16 mars 2012 17:24


Rastlös som tusan!! 

Så då gick ja lös i köket =)

Resultatet blev så här :

 


;)

Nu blir de en latte o nybakad kaka.

Filmtajm tror ja med minsann.


/ Alexandra

Av Alexandra - 16 mars 2012 12:27



Ja skönt att de är helg, har nu utökat sjukstugan med lilla skruttan med.

Men hon är grymt så mycket piggare än va ja är.

Feber men ska ändå rensa filmer.

Sötpluttan!

^^

Idag fyller min underbara vän Fia år!!

Massa grattiskramar till henne.

 




Får fira henne en annan dag, hon fick tid för operation av axel

just idag, trevlig födelsedagspresent!!

Men allt hade gått bra de är huvudsaken!!

~~

Denna dagen blir väldigt lugn annars mannen jobbar till halv nio,

så ja o barnen ska nog bara mysa o se lite film sen.

Passar mig perfekt idag :).


Hörs senare/ Alexandra 

Av Alexandra - 15 mars 2012 23:03


Gjorde en snabb ny logga

kände att de var dags att byta

Måste ut o ta lite nya bilder.

Nu blir de sängen, sov gott 

/ Alexandra


Av Alexandra - 15 mars 2012 19:30


Blev en lugn dag, hemma o myst med barnen.

Ingen feber på eftermiddagen, hoppas att de vänder nu.

Har lite onda aningar för har värk över ögonen, 

Snälla bihållsinfl. håll dig borta!!

~~

Har i allafall hunnit med att vara lite hundvakt idag.

Härligt att höra tassar i lägenheten

~~

Har fått lite dille på smoothie, gott med de till kvällsmat.

Kvällens blir med frysta hallon o blåbär.

O lite annat får se hur de smakar.

Tar gärna emot recept om nån har en favorit!


Nu lite tv innan sängtajm.

/ Alexandra

Av Alexandra - 14 mars 2012 23:27


Ja nu ger jag nog upp för idag, i morgon har kidsen 

studiedag. Se om ja orkar med så ska vi ha en pysseldag o bara mysa.

Preparerat mig med alvedon o vetekudde.

Febern är på ingång :/ 37,5 ( normaltemp 36,2)

så ska bädda ner mig o hoppas ja kan sova bort den inatt.

Inte lust att va sjuk nu inte.

Har inte tid heller, har ju lite planer för helgen.

Natti på Er ! / Alexandra

  

Presentation


~CreaDiem~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besökare

bloglovin

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards