crea-diem-alexandra

Alla inlägg under mars 2013

Av Alexandra - 10 mars 2013 10:42

Blev en liten tur till norrahammar igår kväll. :) alldeles för längesen märkte jag.
Godingarna överföll mig bokstavligt talat.
Har nog aldrig varit med om att oxy varit så gosig ? .
~~
Nu blir de en liten tur ut till mamma.
Idag kommer mina hjärtan hem.
Hörs sen!
/ Alexandra

Av Alexandra - 7 mars 2013 10:31

Har nu med lite hjälp av dotter ? fixat en instagram o mail för mina smycken. Har mest gjort armband nu de sista men även lite öronhängen o halsband.
Så har ni instagram gå gärna in o följ mig.
Instagram : thelldesign
~~
/ Alexandra

Av Alexandra - 5 mars 2013 19:56

När lederna strejkar :/ ett litet snedsteg o illamåendet kommer som ett brev på posten:(( . Så obehagligt ! Hoppas att de kan försvinna .....
~~
Har sett på serie idag o fixat lite armband. Får se hur morgondagen blir hoppas ja får sova inatt.
Ha en bra kväll!
/ Alexandra

Av Alexandra - 4 mars 2013 08:03

Har börjat si så där :/ influensan har åter kommit på besök i Thells residens ! Jeppe skulle börja sin första dag på praktiken , men han har hög feber o är genomdassig :( . Min lille prins
På mig har de satt sig på lederna , vet inte riktigt hur ja ska sitta/ ligga / stå ://!! Ah verkligen avskyr denna värk !!
~~
Får se hur den här dagen blir. Har några samtal jag måste ringa i allafall.
Sen ska jag bara försöka att orka med mig själv:/
~~
Lite positivt med i detta gnälliga inlägg :).
Har ju gjort en del armband de sista. O min stora böna hjälpte mig igår att få ordning på mail o instagram konto för detta.
Ska se om min man kanske vill hjälpa mig med hemsida också. :)
Så kanske man får lite rullning på de här!
~~
Nu hoppas jag tabletterna börjar värka snart så ja kan få bort toppen på värken!
Ha en bra dag alla !
/ Alexandra

Presentation


~CreaDiem~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besökare

bloglovin

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards