crea-diem-alexandra

Alla inlägg under februari 2012

Av Alexandra - 6 februari 2012 21:20


Bilen är redo igen,

lycklig man ...då är jag med lycklig.


Gjorde tonfiskbiffar med råstekt potatis till middag,

Bara jag o mannen som äter de barnen är fortfarande skeptiska=)

Har även fått lite ordning på tvätthögen.

Känns som en bra dag.

Har tittat på Sofias änglar, inte lätt att hålla 

tårarna borta. 

Är som min lilla mamma alltid säger,

Ta vara på dagen o var rädda om varandra.

Man vet aldrig va morgondagen har för planer .


Blir de lite till tvtittande sen sängen.

Natti alla hörs i morgon/ Alexandra

Av Alexandra - 6 februari 2012 11:39



Måndagar är ju alltid sega, kidsen vänder på täcket två o tre gånger 

innan de kommer upp.

Skönt att mannen skjutsa dom idag......

tio minuter efter dom åkt ringde mister.

Kylarn hade exploderat........kuuuuul!!!

Dags för bilreparation igen......

Mannen hade tur att plocka ut några timmar från jobbet så han 

kan vara hemma och fixa de idag.


Själv ska jag skälla ut "Inga" som inte har tvättat åt mig, 

va värst vilken tvätthög de var i källaren.

Hade hellre tagit kameran och gått ut.

Solen skiner.

Ah får bli i morgon .

Hörs senare / Alexandra

Av Alexandra - 5 februari 2012 21:46


Ja dagen börja med en snabbfika med bror m. familj.

Sen var de fika tajm hos Fia. Med fotografering =)

Liten bildbomb då !

=)

              


Gick snabbt att ta ca 500 bilder, men så roligt.

Blir fler gånger.

Nu blir de lite tv och sen sova.


Sov gott alla / Alexandra

Av Alexandra - 4 februari 2012 22:00


Av Alexandra - 4 februari 2012 21:51



Ja de var ju en väldigt blandad kompott

, var nog inte nån som var lik den andra.

ÖÖDe var ju faktiskt helt ok, förutom några undantag.

=)

Huvudsaken var ju de som gick vidare, Loreen vilken donna.

Helt otroligt bra låt!!

~~

Bara att invänta nästa lördag, va de blir för utmanare då. Loreen

har ju satt ribban rätt högt !


Ha en fortsatt bra kväll !

/ Alexandra

Av Alexandra - 4 februari 2012 19:09


Varit ute i Bankeryd hos mams idag.

Hon hade bakat en massa olika kakor, goda såklart hon kan lilla mamma.

Mannen passade på att träna med min bror.

~~

Sen var de dags för skridskopremiär för mina små syskonbarn.

         

Godingarna!!!!


Härligt att se vilken vilja de har första gången de står på skrillerna.

Jeppe har ju åkt länge så han åkte runt, Colin hade stenkoll på han.

Nu är det dags att ladda för melodifestivalen

 se hur många av mina familjemedlemmar som är med och tittar. =)


Hörs senare !

/ Alexandra

Av Alexandra - 3 februari 2012 22:49


...... min kära bakmaskin jag fick från mormor har nu gett upp.

Men den har verkligen varit med länge med.

Så nu har jag hittat en ny, som gärna skulle får bli min hjälpreda.=)

 


Sååååå fin !!!!!

Var bara tvungen =) ( har jag tur läser mannen dett inlägg ;P ... )

Av Alexandra - 3 februari 2012 22:40



Ja då var denna veckan slut, men har hunnit med lite av de som jag har missat

veckorna innan när jag varit dålig.

Var med stora tjejen igår o vaxade brynen o sen var de klippning.

Blev faktiskt himla bra, dottern klippte lugg o topparna

, Jag var lite mer drastisk

klippte bort ca 40 cm känns lite ovant men de är skönt med att

göra nått nytt. Håret växer ändå som ogräs.


Dagen har ja för de mesta hållt mig inomhus, är ju så in i norden

kallt ute. Inte direkt så att mina leder hoppar jippi för.

Men i morgon blir de på med stora munderingen o ge sig ut.

Var längesen jag fota nu så de är dags!!


Fredagsmyset med familjen blev tacos, var längesen vi hade de.

Snart dags för sängen så man är pigg i morgon !!


Ha en bra helg alla !!

/ Alexandra



Presentation


~CreaDiem~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besökare

bloglovin

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards