crea-diem-alexandra

Alla inlägg under augusti 2012

Av Alexandra - 9 augusti 2012 23:45



Kände redan när jag vaknade, att denna dagen 

skulle bli jobbig. Ryggen har varit bångstyrig nu i några dagar

mer än vanligt. Så de har varit värktabletter o vila idag.

~~

Jag och tjejerna har tagit de väldigt lugnt idag, åkte till Coop när

mister slutade. så händelserik har min dag varit idag=)

~~

I morgon kommer min lille prins hem !! Ska bli 

såå himla skönt.

Saknat han skrutten!

På lördag hoppas vi på fint väder, då blir de utflykt med familjen !

( O att ryggen inte ger sig till känna för mycket :/)

Nu ska jag se klart Criminal Minds sen blir de sängen.

~~

Sov Gott / Alexandra

Av Alexandra - 8 augusti 2012 21:56

Åkte till A6 med lilla tjejen och brors familj. Alice fick shoppa lite kläder, stolt Donna som gick med påsarna i högsta hugg:). Mysigt!!
~~
När vi kom hem så hade Bella sin kompis här de gjorde mat till oss mycket uppskattat. Stor eloge till Johan och Isabell :).
~~
Nu blir de några avsnitt vampire diaries innan Sängtajm :)

Natti / Alexandra

Av Alexandra - 7 augusti 2012 19:31


Har i många veckor nu väntat på att få besked om Bellas 

gymnasieval, idag ringde jag antagningsnämnden kunde inte hålla mig längre.

Tur var ju de, pratade med en dam där som kollade upp de o tydligen 

så hade inte systemet tagit med henne. :/ 

Men ingen skada skedd fanns plats kvar till henne=)

^^

Sååå lycklig blev jag för hennes skull!!!

Nu är de planering för gymnasiestart!

~~

I dag har vi varit i b-ryd hos bror och träffat mams efter deras resa.

Blev lite fixande där ute med alltid trevligt !!

~~

Jag och tjejerna tittar på några avsnitt av vampire o inväntar mannen 

som jobbar sent. 

I morgon får vi se va som händer beror lite på vädret !


Ha de gott så länge / Alexandra


Av Alexandra - 6 augusti 2012 23:30

Har haft en mysdag med tjejerna, vi har tittat på vampire diaries och bara varit. Skönt med en sån dag med:). Kollat på lite pärlor med för lite nya idéer på armband:) kommer bli kanon.
Nu är de Sängtajm sträcka ut ryggen ett par timmar, får vi se va som händer imorgon .
Sov Gott Alla! / Alexandra

Av Alexandra - 6 augusti 2012 13:19


Efter att ha varit husvakt åt bror så är man nu hemma igen.

Har haft som en liten minisemester tio minuter från hemmet=)

Men som man brukar säga borta bra men hemma bäst!!

I dag kommer lilla mamsen hem från sin resa också.

Så nu börjar de bli ordning i b-ryd igen.

~~

Idag ska jag och tjejerna bara ha en lugn dag, titta film o mysa.

Är inte fel de ibland att bara vara, en hel dag utan överdrivna måsten.

Inget roligt väder ute heller, så man blir ju inte jättesugen på att vara ute .

~~

Nu är de dags att ta en kopp kaffe o en liten chokladbit =)

Hörs senare! 

/ Alexandra

Av Alexandra - 2 augusti 2012 10:02


Vi har nu varit hus/blom vakt sen i fredags, o har under den 

här tiden hunnit med en massa. Ska försöka att ge små vinkar 

av helgen bla. I fredags var vi o åt tacos i gullskg med 

Tom o Michelle, Kristian o madde o alla barnen.

Mycket trevligt!! Så klart så följde lilla kameran med=) 

( Kommer ett litet axplock av bilder på slutet)

Tog endast 470 kort då ;).

~~

Helgen i stora hela sen har bestått av fixande och grejande.

Hade ett obekvämt åskoväder i lördagskväll, håller de sig på avstånd

är de väl ok :S. Men när de är över huset är jag inte så kaxig.

~~

Mina stora hjärtan åkte till pappa i måndags, är borta en vecka.

Gillar inte att de åker när de mår dåligt, Jeppe hade ont i örat.

Hoppas att de släpper, annars får de bli lite medicin. 

De är på Kolmården med farfar, farmor, faster,farbror m fam.

Hoppas de haft fint väder.

~~

Lite bilder nu då, sen är de dags att göra sig i ordning o få nått gjort idag=).


Stora tjejen=)

       


Lilla stumpan som man bara inte kunde sluta fota.

            

Är ju så kul att fota de små liven, inget massa fixande o trixande utan de

blir som de blir o de blir så bra!





Mina stora hjärtan:

    j


Kommer in fler bilder fram över!!

Nu ska ja fixa lite =)


Hörs senare !

/Alexandra



Presentation


~CreaDiem~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besökare

bloglovin

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards