crea-diem-alexandra

Alla inlägg den 13 november 2012

Av Alexandra - 13 november 2012 19:42



Lovade att jag skulle göra en liten uppdatering av mina senaste dagar.

Har mått lite kasst

Haft en konstig huvudvärk den senaste veckan.

De obehagliga trycket över bröstet gör sig till känna.

Ska ta hand om lite måsten de närmsta dagarna.

Bla. åka till mormor.

Alldelles för längesen :/

Ska "rensa" upp lite, och försöka "stänga"

mig så jag lägger min energi på rätt ställe!

~~

Tog lite bilder på Bellsan i förra veckan min lilla docka <3

       


I lördags var vi hos familjen Glans o spelade lite spel o umgicks

kände att jag behövde de skratta lite.

En mycket trevlig kväll!

Söndags så var de Fars dag, blev låång sovmorgon.

Mannen bytte till vinterdäck, jag bakade tårta dagen till ära=)

Var uppskattat o den måste varit god för den tog slut väldigt fort =).

~~

I söndags kväll så satt jag och titta lite på blocket, o vips så 

blev de en ny soffa. =)

Så nu blir de att göra sig av med soffan o fåtöljerna.

Nästa vecka hämtar vi den andra=)

~~

Var väl lite småbitar av de sista dagarna, nu blir de lite tv tittande innan de 

är dags för sängen. Lite trött idag!

Natti / Alexandra

Av Alexandra - 13 november 2012 08:41


Har haft en liten svacka, inte riktigt prioriterat bloggen.

Men ska försöka att göra en liten uppdatering på den sista veckan lite senare idag.

På schemat idag så är de styrelsemöte på g.

Ska ut till Smedbyn, och förbereda för julskyltningen bla.

Sen om huvudet håller sig lugnt så blir de en tur till Fia i eftermiddag.

~~

Men som sagt jag skriver ett längre inlägg senare!

Ha en bra dag alla !!

/ Alexandra

Presentation


~CreaDiem~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besökare

bloglovin

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards