crea-diem-alexandra

Alla inlägg den 19 juni 2013

Av Alexandra - 19 juni 2013 23:04

Ja mycket som händer nu, endel hänger jag inte riktigt med på o vissa saker vill jag inte va med i !

Tänk att de finns folk till allt, slutar aldrig förvånas!! Man tror att hjälper man den som är påväg att falla,...så bygger man ett band som aldrig kommer brytas .... Stämmer inte alltid:/
Att bygga en relation genom att manipulera o utnyttja trodde jag inte fanns, eller önskar inte att nån ska behöva uppleva ?
Att man kan ändra tänkande under tidens gång när de enda som ändrar sig egentligen är tiden ... Men som människa är man väl samma på insidan i allafall.... :/
Du "vännen" som bygger upp en fasad runt dig.
Har tyvärr förmågan att läsa av dig ..... mer eller mindre oo de är inte alltid till de positiva.
Är väldigt frustrerande ibland , vill säga/ göra mer än man bör.
Har ännu en gång lagt min dyrbara energi på helt fel människa.
Man lär sig av sina misstag säger de som vet ... Men om man vill tro gott om de flesta är de inte så lätt.
?

Usch va negativt de blev... Behövs rensas lite i huvudet o hjärtat ibland . För att få plats med annat ?
Nu sova o ladda batterierna för en ny dag !
Natti / Alexandra

Presentation


~CreaDiem~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besökare

bloglovin

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards