crea-diem-alexandra

Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av Alexandra - 26 oktober 2011 22:11


Starta dagen med att ringa några viktiga samtal inte för att jag blev klokare men får ringa i morgon igen och hoppas på bättre svar =/. Vid tolv kom då Helena .. och även svärmor följde med och överraskade =). Så nu har vi dom här nere på besök i några dagar så himla trevligt!!


Men mitt i allt detta så håller jag på att förbereda för mina stora barns resa med sin pappa, de ska åka till Thailand nästa vecka, och de är ju inte utan än att man är lite orolig för de ostabila väderförhållandena där nere.

 Tur ska dom åt andra hållet , blir ju lite avis när man ser vilken värme de får där nere nästa vecka.

 28 grader på natten !!!!

Känns lite avigt att packa sommarkläder i det här höstrusket.

  


Satt och titta på tv nu ikväll då mamsen skicka ett mess hon var klar med Bellas mössa så himla fin blev den



 


Visst !?

Hon kan hon lilla mamsen =)


Fick även den här bilden på en poncho hon gjorde i helgen =)


 


Lite mörk bild men hoppas de syns ändå =) Kanonfin !! Tror nästan att den kan få flytta till mig :P


Nähä nu så är de dags att göra sig i ordning o titta lite tv innan de är dags för sängen.


Natti på Er / Alexandra



Av Alexandra - 26 oktober 2011 21:42

  



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


~CreaDiem~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besökare

bloglovin

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards