crea-diem-alexandra

Alla inlägg den 29 oktober 2011

Av Alexandra - 29 oktober 2011 19:49


Har varit ute på lite olika ställen idag :


~Gjort fint på morfars grav~


 

<3


Blev en sväng på A6 efter det och handla hem lite smått o gott.


Satte mig o gjorde armband när jag kom hem.

En ny variant =)

  Kommentera gärna och säg vad ni tycker.


Alla smycken jag lägger ut är sånt som jag även tar beställningar på.


 


 


Nu är det dags att titta på premiären av SÅ MYCKET BÄTTRE !!!

Ha en fortsatt bra kväll alla !!

 

Kram / Alexandra



Av Alexandra - 29 oktober 2011 00:30



Fick bli en ny header till bloggen, känner mig ganska så nöjd just nu =)


*Fredagen har annars varit väldigt lugn*


Bara tagit de lugnt o umgåtts med familjen, mina stora kids åker till Thailand på måndag och är borta i två o en halv vecka. Så passade på att ha extra fredagsmys med dom. 

I morgon blir de en tur till stan, sen ska de skrivas om koreanska kriget =).

Kanske dags att börja plocka fram va som ska packas i morgon med och förbereda lite.


~Känns lite konstigt att packa sommarkläder nu, och hur mycket ska man packa?!~ 


 


Nu blir de sängen ! 

Natti / Alexandra


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


~CreaDiem~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besökare

bloglovin

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards