crea-diem-alexandra

Alla inlägg under november 2012

Av Alexandra - 17 november 2012 20:41


När vi var klara o skulle ut till mamma så stannade vi 

hos min kära mormor.

Äntligen !! 

Så glad hon blev när jag kom upp,ledsen i ögat av lycka.

Det är då man känner vad är en halvtimme av min dag,

när jag gör henne lycklig en hel dag!!

Plus i kanten var att Alice o Göran var med också!

Känns skönt att de blev av idag!

~~

Sen blev de ut till mamsen o Javad.

De hade varit o inhandlat garderober så Göran hjälpte dom att 

skruva upp de o jag organiserade lite =)

Blev jättefint, huvudsaken var att mams o javve blev nöjda!

~~

Vi åkte inte därifrån förrän vid halv åtta så vi kom hem precis lagom till 

~Så mycket bättre ~


Mannen tar sig en kall öl o spelar lite Uno med flisan under tiden.

Jag tar de bara allmänt lugnt.

Hoppas alla får en härlig lördagkväll !!


/ Alexandra

Av Alexandra - 17 november 2012 10:40


Lite sovmorgon blev de allt =)

Skönt att få vakna utan den där klockan som tjuter i örat.

Frukost intagen nu,

ombytt o klar för att ta tag i dagens bestyr.

~~

Bror m. familj kommer strax sen blir de att åka till B-ryd.

Ha en bra dag alla !


Hörs senare! 

/ Alexandra


Av Alexandra - 16 november 2012 22:34


Haft en mycket trevlig kväll i Habo.

Varit hos Michelle o Tom, träffat Novalie o lille plutten Wiggo!

Sååå liten o såå söt!

Kameran var med såklart. 

Lägger in ett litet axplock av alla kort jag tog ikväll.

~~

  

                   


Härligt att fånga stunden!

En otroligt stolt storasyster!

~~

Nu har vi ätit lite sen kvällsmat, blir lite tv nu sen sängen 

ska till B-ryd i morgon.


Natti / Alexandra

Av Alexandra - 16 november 2012 15:27

Tog med mig kusinens vovve på en promenad, min plan var en pw i bra takt men de blev en del stopp med lite bus o lek.
Härligt med sällskap,
Nu blir de att byta om o göra sig i ordning. När mannen kommer ska vi köra ut kidsen till sin pappa.
Jag ska få snosa på bebis ikväll så mysigt !!
Hörs senare !
/ Alexandra

Av Alexandra - 15 november 2012 19:16


Ja idag har jag varit hos lilla mamma, har hjälpt henne att bli av 

med lite papper. 

Finns ju en del att gå igenom. Men de blir bra när de är klart=)

~~

Sen var Jessica o Nellie förbi.

Längesen sist jag träffa lilla tuttan. Så fick passa på o mysa lite=).

Blev lite kaffe o prat med såklart!

~~

Skönt när man kommer hem o alla barnen är sams o bara sitter o myser.

Mamma njuter!!

Blir så mycket trevligare då 

<3

Väntar på att mannen ska komma hem,

sen blir de väl lite tv innan de är dags att inta sängen.

~~

I morgon är de Fredag,

mina stora hjärtan ska till sin pappa.

Hoppas de får en bra helg.

I morgon kväll ska vi till Michelle o Tom en sväng, o träffa 

deras lille nya tillskott Wiggo.

Tror att lilla kameran får följa med ut =)


Natti alla / Alexandra


Av Alexandra - 14 november 2012 22:42


Snart kommer Bella hem, o då får jag höra hur braaaa filmen var.

Breaking dawn 2

=)

Så får man vänta ett ex antal månader

innan den kommer ut på dvd.

~~

Dagen i det stora hela har varit rätt kass, hade planer på att fixa

 lite saker men nä de gick inte riktigt som jag tänkt de:/.

Laddar om o kanske kan jag köra igång i morgon!

Funderar på om jag ska ta en sväng till mams i morgon, 

bara jag får sova inatt så!

~~

Har som de flesta andra tittat på fotbollen ikväll.

Kan ju bara säga att de var en fröjd att se den matchen.

Vilken spelare han är Zlatan.

Hoppas han nu håller hela vägen.

~~

Göra de sista kvällsbestyren nu innan de är dags att

krama kudden =)


Natti / Alexandra

Av Alexandra - 14 november 2012 20:57


Adam heter han

Kommer från Stockholm är 16 år.

Mycket trevlig kille!

Han har nu börjat blogga, om sin vardag.

 

Kolla gärna in o tyck till=)


adiiiss blogg


/ Alexandra

Av Alexandra - 14 november 2012 08:07

Ja jag vaknade inatt, av att de kändes som nån stack en tjock nål i ögat!! Gjorde ont så in i!
Aldrig varit med om nått sånt, o ingen aning om varför.
Ska ha glasögonen på näsan hela dagen o se om de släpper.
Lite obehagligt:/
~~
Idag blir de lite hemmafix :)
~~
Lite avis på stora donnan!
Idag ska hon gå på premiären av sista twilight filmen !!
Men jag unnar henne de självklart, hon och min kusin har de lite som deras grej.
Nu vila huvudet lite innan de är dags att starta dagen!

Ha en bra dag alla / Alexandra

Presentation


~CreaDiem~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besökare

bloglovin

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards