crea-diem-alexandra

Alla inlägg den 3 december 2012

Av Alexandra - 3 december 2012 16:42


Tanken var ju att jag skulle sätta mig och börja skissa på kort.

Men när jag vakna så hade jag inte alls lust för det utan det blev

bakning=)


 

Lussebullar!!


~~

Barnen blev glatt överraskade, så skönt att höra att de var godkända den

här gången med. Är ju inte långt ifrån att jag var sugen på att smaka en.

Men får spara mig till Lucia=)

Har fått upp lite tomtar och lyse i fönstrena. Får ju göra lite stämning för 

familjen ändå.

=)

Mannen jobbar till åtta idag så han får vänta lite

till innan han får njuta 

av nybakat.

~~

Nu är det dags för lite matlagning.


Myspys de snöar ute =)


Hörs senare !

/ Alexandra

Av Alexandra - 3 december 2012 08:20

Måndag igen svinkallt ute, skönt jag ska hålla mig inomhus idag.
De är dags att producera lite idag:) julkort står på schemat !! :)
Men blir en liten vila först , hoppas att tabletten gör lite värkan.
Så de här obehagliga molandet släpper.
~~
Hoppas att alla får en härlig dag!

Hörs senare!
/ Alexandra

Presentation


~CreaDiem~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besökare

bloglovin

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards