crea-diem-alexandra

Alla inlägg den 6 december 2012

Av Alexandra - 6 december 2012 23:53






http://www.youtube.com/user/sofiakarlber...lbergs/videos?view=0

Bara 16 år gammal hon kan ju gå hur långt som helst !!

Har jag inte rätt?!

Natti/ Alexandra

Av Alexandra - 6 december 2012 21:55


Ja blev en lite paus i skrivandet. 

I förrgår var jag hos Fia, när telefonen ringde, Jeppe som var 

ledsen. Ännu en gång så hade en kille gruffat med honom.

Den här gången var det tuggummi i huvudet.

Ja blir så ledsen, arg, besviken!! 

Första gången jag ser min lille plutt tappa stinget. som att all luft gick ur han.

Att bara känna att man inte orkar med de där längre.

Färstår inte att barn ska vara så elaka mot varandra.

Han var hemma igår för att ladda batterierna, men idag var det skolan igen.

Stolt över han! 

~~

Så nu har även jag laddat batterierna.

~~

Har lånat lilla Aiko både igår o idag.

Den lilla snuttan är helt galen när hon kommer ut i snön.

Lika mycket som hon skuttar o gömmer huvudet i snön, 

lika mycket ogillar hon när de kommer snö på henne.

Många skratt blir de när hon gör sina galna upptåg.


   


 


Lilla yrväder <3


 

Kompisar?...... Visst!! =)

=)

~~

Idag fick mannen sin julklapp från Posten.

Eller kanske ska omformulera de han fick en julklapp till mig ;)

En cupcake maskin,

smidigt ska testa den i helgen.

Så får vi se hur resultatet blir =)

 ~~

Blev en liten kort sammanfattning av vad som har hänt 

inte mycket men ändå en massa =).


Fortsätter snöa mysigt så länge de inte blåser.

Nu blir de lite tv innan de är dags att sova.


Natti !!

/ Alexandra


Av Alexandra - 6 december 2012 19:08

Kom ett litet paket idag, den här gången blir de att testa dove:)
~~
/ Alexandra

Presentation


~CreaDiem~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besökare

bloglovin

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards