crea-diem-alexandra

Alla inlägg den 7 februari 2013

Av Alexandra - 7 februari 2013 19:36

I morse var de då dags för mötet på work4you. Ja hade planerat redan innan att jag skulle gå ner. Sagt o gjort! De blev en promenad på 5,6 km.
Var helt ok trots motvind o snöblåst.
Detta möte då...... Ja de är säkert kanon för yngre o arbetssökande på 100% . Men jag som ska söka på 25% o som har gått i genom detta en gång innan. Blir lite lätt trött på att gå igenom en sån här sväng till. Men jag ska köra mina timmar, o se va detta ger! Skönt med lite tider att passa o träffa lite nytt folk.
~~
Sen skulle jag då gå hem hade jag tänkt..... Gick bra första km. Sen gör jag en akrobatisk övning mitt på gågatan, utan att jag var med på den!! Klarade mig ok, förutom att knäet fick sig en kyss. Skit!
Jag testa att gå en bit men funkade dåligt , så jag fick kliva på en buss o åka tre platser . ( tur de va lite folk på bussen? ) .
~~
Jessica kom förbi på kaffe , följde med henne o bror in till Aqua (restaurang ) Blev bjuden på lunch?.
Åkte en sväng med mamsen sen o titta i lite affärer.
~~
Mister hämtade mig på A6 , när vi kom hem . Mötte vi min moster som berätta att de varit nån man/kille ute vid bilarna o smugit i går kväll. Göran kollade bilen.
Såg att han skruvat bort vindrutetorkaren på bakrutan!! Alltså ? snacka om att ha lite o göra!
En ny kostar ca 100, men han plocka bort våran rostskadade .. Tss !!
~~
Nu blir de lite tv innan de är dags att krypa i säng.
Natti/ Alexandra

Presentation


~CreaDiem~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besökare

bloglovin

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards