crea-diem-alexandra

Alla inlägg den 24 februari 2013

Av Alexandra - 24 februari 2013 23:13


Ja de blev en eftermiddag/kväll vid tvn.

Började med några avsnitt av Alias, mycket bra serie.

Även tittat på Så ska det låta och Spårlöst!

Såg sista biten på Johan falk med.

Hade tänkt mig sängen nu men denna lilla fullmåne 

kommer göra denna natten väldigt lååång.

Får lägga mig o läsa lite bloggar se om de tröttar ut lite.

~~

Morgondagens schema

 dags för den lilla kursen=)

veckohandling

räkningar som ska betalas.

Nu är de dags att göra sig klar för sängen!!


Natti / Alexandra

Av Alexandra - 24 februari 2013 18:26


Hade lilleman här som sagt lille godingen.

Han gör inte mycket väsen från sig.

Blev några bilder tagna :P


 

     

     

     

   


Lille spillevinken!! 


/ Alexandra


Av Alexandra - 24 februari 2013 10:18

Ja de var ett bra tag sedan jag skrev något här inne... Men har inte haft nån lust tappade lite suget för att blogga. Händer mycket runt omkring just nu som är lite turbulent. Orken har inte riktigt räckt till.
~~
Men tusan ska försöka att lägga lite tid på att skriva ett inlägg om dagen minst. Nångång så ska ju livet bli stabilt med. O de är ju kul att blogga!
Så en liten resumé:
* Börjat en kurs som af annordnat, den går att diskutera .... Positivt med den är rutiner, träffa nya människor. Annars är de bara som en repetition.
* Har kommit igång med min armbandstillverkning. ( kommer ett inlägg med bilder)
* Kidsen tar mycket av min tid. ( de är ju som de ska va ) så de har haft högsta prioritet.

Ett litet axplock av va som händer här just nu. Av de som jag kan dela med mig, mycket är sånt som ja får hålla på lite till.
~~
Nu är de dags att göra sig klar för söndagens aktiviteter.
Ska börja med att ha lille Wiggo, medan storasyster ska iväg med mamma o pappa.
Idag kommer mina hjärtan hem!
Ha en bra dag alla!!
Kram / Alexandra

Presentation


~CreaDiem~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besökare

bloglovin

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards