crea-diem-alexandra

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Alexandra - 3 januari 2012 22:47


Efter en eftermiddag med legorensning och mys.

Blev även Tacos till middag idag var längesedan, gott efter all

julmat och nyårsmat.

Så har varit en tisdag med massa mys , helt kanon.

Bara de att jag känner av att de är nått på gång, fryser o nyser hela tiden.

Hoppas att en god natt sömn gör att de släpper.

Har ingen lust att bli sjuk nu :/.


Hörs i morgon /

Natti på er !!

Kram Alexandra

Av Alexandra - 3 januari 2012 12:51


Ja då var de första tisdagen på de här året.

Har inte riktigt vant mig vid att de är 2012 än.... 

men de kommer.

Idag så fick Jeppe besök av sin kompis från Habo.

Så trevligt att de kan vara här lite med, de är så stora nu killarna.

Hinner inte riktigt med ;)

De skulle på bio o se Alvin o gänget.

Så de blev ingen lugn förmiddag utan upp o väcka jeppe o sen till Coop 

o handla lite nyttigheter hem.

Usch de är så tråkigt att handla mat just nu, mår inge vidare av nått jag äter :/.


Nu ska jag ta mig en kopp kaffe, se om de funkar

o sen fortsätta att rensa lego.


Hörs lite senare / Alexandra


Presentation


~CreaDiem~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besökare

bloglovin

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards