crea-diem-alexandra

Alla inlägg den 26 januari 2012

Av Alexandra - 26 januari 2012 16:35



Käre nån tror att den här hösten har tagit musten ur mig,

alla händelser, värk och intryck.

Trodde liksom att jag skulle bli på bättringsvägar efter lungsäcksinfl.

meeeen nä.......

Vi lägger till ett nytt diskbrock på de med, härligt!

Går inte fort fram nu kan jag säga !

~~

Jag undrar hur länge de ska hålla på innan de blir lite lindrigare.

Så jag kan komma ut från de här fyra väggarna.

Har inte tid med de här!!

Vilket fall som helst så har jag bokat klipptid, till nästa

vecka för mig och Bella.

Får vi se vad de blir för frissa, sugen på att göra nått helt nytt men

vi får väl se. Ska bli mysigt att ha en sån där mamma dotter eftermiddag.

Först stan sen klippa.


Min lilla flisa är hemma igen öroninfl. och genomförkyld.

Så tråkigt missar ju så mycket från skolan men va ska man göra.

Tur att de andra håller sig friska. =)


Nu ska jag kolla lite böcker på nätet , ska försöka att komma in lite oftare!

Ha en fortsatt bra kväll !!

Kram / Alexandra


Presentation


~CreaDiem~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besökare

bloglovin

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards