crea-diem-alexandra

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Alexandra - 9 januari 2012 21:01


Stora flingor har trillat ikväll, lite mysigt allt men känns som att de är

några veckor sent.

Varit lugn eftermiddag med barnen, nu blir de CSI på tv o sen sängen.

Ska till lilla mamsen i morgon!

Funderar på om de är dags att byta logga igen .

Får bli morgondagens fix=)

Natti på Er!!

/ Alexandra

Av Alexandra - 9 januari 2012 12:20



Ja idag så var de dags igen för kidsen att gå till skolan.

Härligt att den är igång igen!

Kanske de kan komma in i lite rutiner, inte vara uppe till två

på nätterna, o sen sova till lunch dagen därpå.

Men faktiskt så vara alla tre pigga i morse när jag väckte dom,

trodde jag skulle få mer motstånd.

Härligt att se dom gå till skolan ihop utan bråk.

Mina stora hjärtan!


Idag blir de en sån där lugn dag ska ringa lite samtal men annars blir de att vila min rygg.

Ont i den som tusan!

 Hade ju tänkt jag skulle ge mig på lite zumba ikväll,

men får se hur de går.


Nu är de dags för en kaffe !


Hörs sen / Alexandra


Presentation


~CreaDiem~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besökare

bloglovin

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards