crea-diem-alexandra

Alla inlägg den 6 april 2014

Av Alexandra - 6 april 2014 21:02


Ja denna helg gick fort,  laddar för en ny vecka. 

En vecka till sen är de lov för kidsen. Mannen har 

semester! Såå najs!

Som ja känner just nu hade han gärna fått börja sin semester i morgon.

Tappat "tråden" lite de senaste dagarna. har inget att göra med min 

kära familj o vår goding Ranzo. Ranzo är ett litet yrväder, fullt ös massa

bus och får mig att skratta varje dag! 

Han gör sina "schnauzerrus" o då får man inte stå i vägen. 

Ena sekunden är de 100% full fart, som i nästa sekund

platt fall ner på mattan o sover: 

Ah de är kärlek!

En liten parantes om vår lille prins!


Har som sagt inte riktigt känt mig som mig själv de sista,

behöver få ordning på detta för så här kan man inte va. 

Är ju skitjobbigt när man känner sig rent ut sagt urlakad!

Måste få lite energi att se till o göra vissa saker nu framöver.

Sånt som jag inte gjort! 

Allt från att ge mig själv lite egentid till att åka till mina nära   

 för nu är de på tok för längesen!! 

Haft en massa här hemma att ta hand om med kidsen,

vilket såklart är vardagssyssla och min högsta prioritering!


Dags att rensa bort lite kass energi igen! 

Bryr mig om för mycket som inte ger nått ändå.

De tar den energi som ja ska ha till mycket roligare saker 

än att bry mig om de där!


Så ladda batterierna nu o hoppas att den där

klumpen försvinner!

Blev ett litet mixat blandat inlägg ja ja men de går nog att 

förstå ändå :)


Natti alla fina! 

/ Alexandra




Av Alexandra - 6 april 2014 20:15


Hörde denna igår, lyssnat på den ett antal gånger nu.

Den blir inte dålig bara gillar den mer o mer   

Ja ja de var ett litet kort inlägg,

Var bara tvungen att dela denna med Er.


Återkommer sen!

/ Alexandra


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


~CreaDiem~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besökare

bloglovin

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards