crea-diem-alexandra

Alla inlägg den 7 april 2014

Av Alexandra - 7 april 2014 21:23

Ja tar med mig Ranzo o lägger mig tidigt ikväll. Kolla på lite serier o hoppas natten blir lugn.
~~
Nån som redan intagit sovläge?)

Natti natti !!
/ Alexandra

Av Alexandra - 7 april 2014 19:33

Trots ont i nacken så har jag tagit en promenad med dottern o en med mannen.
Inte för att de går så fort men ändå skönt att komma ut !

Annars har dagen inte varit jätteaktiv. Får hoppas att detta lägger sig till i morgon, jobbigt att ha en sån här topp.
Unnade oss en glass så här på kvällen med. Fint med lite familjemys på vardagen.

Har fått pratat ut med stora bönan med om lite av varje ... ????
Så skönt att ha henne o prata med om både mina o hennes funderingar .
Sen att de andra barnen med kommer till oss o pratar om sina tankar o problem, man känner sig hedrad.
~~
~Familia est omnia~
??

Av Alexandra - 7 april 2014 07:54


Vakna med stel nacke... Alltså de är ju inte smidigt att försöka göra nått när huvudet inte vill följa med .. rättare sagt de går inte för de gör ont. Så får bli vetekudde, spikmatta o väldigt lugn dag.
Så hoppas vi de släpper snart!
~~

Återkommer lite senare
/ Alexandra

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


~CreaDiem~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besökare

bloglovin

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards