crea-diem-alexandra

Alla inlägg den 10 april 2014

Av Alexandra - 10 april 2014 21:36

Får bli lite av varje så här på kvällen
?

Örat håller ihärdigt i med sin bultande värk... Till o från.
~~
Min lilla böna ramlade på sin hand i måndags, har ont i handleden fortfarande. Fått den lindad, men vc. tycker vi ska avvakta några dagar till.
För hon klarar att röra den upp o ner men inte sidleds.... Är de inte bättre imorgon så är de ja som sätter mig där inne tills de röntgar den!
~~

Idag fick vi besök av svärföräldrarna o Mannens systerdotter. De ska vara här nu drygt en vecka, trevligt !
~~

Mina tankar går även till min lille gudson som fick åka in till sjukhuset igår akut, efter att ha tappat medvetandet. <3 Hoppas att de inte är något allvarligt.
Att alla prover är bra!
Just då önskar man att de små liven kunde prata.
Kan bara gå till mig själv, så maktlös man blir i sånna stunder. De enda man kan göra är att vara nära dom.

<3
Min lilla böna hade kvar sin dykarreflex den första tiden, så hon tappade andan när som. Man sov/gick alltid på nålar.
... Var jobbigt som tusan.
Som tur är så växte hon ifrån de!

Nu har alla lagt sig utom jag, kollar lite tv innan de är dags o sova för mig med.
Ska ta sista svängen med lilleman med :)
Hoppas på bra nyheter i morgon !
Natti / Alexandra

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


~CreaDiem~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besökare

bloglovin

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards