crea-diem-alexandra

Alla inlägg den 14 januari 2013

Av Alexandra - 14 januari 2013 14:50


 

Första dagen med ny träning nu.

Har ju kört endast kondition fram till nu, har nu tänkt lägga till lite styrka med.

Se hur de resultatet blir =).

Just nu känns de i armarna kan ja lova, skakar som asplöv.

Ska ta en promenad sen med lilla Aiko.

~~

När flisan kom hem så har hon haft ännu en dag med elaka kommentarer, 

ja tror jag blir galen. Tjejer kan vara så fruktansvärt elaka.

så nu blir de en ny tur med lärarna.

Tröttsamt!!!

~~

Nu blir de duschen sen äta lite.


Ha de bra så länge !

/ Alexandra

Av Alexandra - 14 januari 2013 07:51

Eller ja morgon är de i allafall.
När klockan ringde idag, så låg jag o irriterade mig över, att mannen inte stängde av sin klocka och gick upp...... Bara de att de var min klocka. Lite trött då, innan de lugna ner sig med allt här inatt. Klockan var tre sista gången ja titta på den.
~~
Men nu är kidsen iväg, o jag har lagt mig en stund till.
Planerna idag är att de ska hinnas med ett träningspass i allafall.
Sen lite telefonsamtal ska göras med.
Hörs senare !
/ Alexandra

Presentation


~CreaDiem~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besökare

bloglovin

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards