crea-diem-alexandra

Alla inlägg den 15 januari 2013

Av Alexandra - 15 januari 2013 19:29


Har varit en ganska lugn dag över lag. 

Träningsvärken gör ju sig till känna vid minsta felrörelse.

Hoppas att den är lite snäll med mig i morgon när de är dags för träning igen.

Har tagit en promenad till idag med lilla Aiko.

Som hon njuter av snön

 

~~

Mannen kom hem från jobbet idag o handen är nästan lika svullen igen som den var när

han skada den :/. Hur länge ska en arm vila som man haft intramuskulär blödning i ??

Får väl bli en tur till sjukhuset annars:/

 ~~

Nu har jag överraskat familjen o gjort hembakad pizza.

Blir lite mys innan sängtajm.


/ Natti Alexandra

Av Alexandra - 15 januari 2013 09:13


Klockan ringde började röra på armarna o känner att de är inte med mig idag.

Ljuva träningsvärk....:/ Vissa rörelser ska jag inte göra idag kan jag säga.

O min axel ska vi inte änns tala om!

~~

Idag vaknade min lilla donna med ont i magen, vet ju var som ligger bakom de där.

Orolig lilla stumpan. Känns ju i mammas hjärta att skicka henne till skolan.

Gav henne lite positiva vibbar innan hon gick,

tog ner Aiko så hon fick gosa lite. 

De hjälpte till viss del var lite lättare att gå iväg.

Hoppas att hon försöker nonchalera dom idag.

~~

Tog med mig Aiko ut på en morgonpromenad

när jag ändå hade henne här nere.

Va ganska behagligt ute i snöyran.


Nu en kopp kaffe o invänta att

klockan blir tio dags att väcka Bellsan. 


Hörs senare!

/ Alexandra


Presentation


~CreaDiem~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besökare

bloglovin

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards