crea-diem-alexandra

Alla inlägg den 27 januari 2013

Av Alexandra - 27 januari 2013 22:10


Dagen har bestått av en tur till A6 med bror o hans familj.

Kollade lite på rean, alltid trevligt. 

Resultatet av den svängen blev en duk o en brödkorg.'

=)

Hemma igen så gjorde jag fläskfilegryta med ris till middag.

Var uppskattat ett tag sedan jag gjorde den med.

Jag o mannen har tittat på lite serier innan de stora kidsen kom 

hem från pappsen.

Tittade på spårlöst precis, blir lika rörd varje gång.

Men idag var de extremt, så starka känslor. 

Tänker på mina goa flickor som letar efter sina rötter.

Hoppas de också får uppleva detta en vacker dag.

~~

Lite kvällsfix nu innan sängen kallar.

Natti på Er/ Alexandra

Av Alexandra - 27 januari 2013 00:53

Så sent inlägg de blev, varit lite fullt upp idag. Efter vi gjort oss i ordning. Så åkte vi till biltema mister skulle ha lite, saker till bilen. Är ju som att gå med barn i leksaksaffären, "ska bara titta här" " vänta en sån behöver jag nog med ".... Ja käre nån!!
Han hitta de han skulle i allafall:)
Vi slank förbi plantagen med köpte med lite tulpaner till svägerskan... Ibland passar de bra med en liten tanke:)
~~
Eftermiddagen bestod av matlagning, mannen fixa med bilen, kaffe o massa prat.
På vägen hem från bankeryd blev de en sväng till hemmakväll, hade bestämt mig för att 15-20 bitar, väl utvalda skulle jag unna mig....... Var inte värt de kan ja säga! Nu har jag gått dubbelvikt de sista timmarna!!
Så nä klarar mig bättre utan....
Vi har hunnit med en sväng bowling på Wii med... Gick inge vidare den här gången. Måste va magens fel:p.
Eller?
Ja nä nu ska jag ta o dejta kudden o hoppas ja mår lite bättre i morgon!
Natti / Alexandra

Presentation


~CreaDiem~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besökare

bloglovin

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards