crea-diem-alexandra

Alla inlägg den 24 januari 2013

Av Alexandra - 24 januari 2013 21:24


Ska bli skönt att gå o lägga sig snart.

Vila upp kroppen o hoppas att den är medgörlig imorgon.

Har lite saker på schemat då 


Ska fixa Bellsans glasögon bla.

Åka till A6 en sväng o titta lite.

De stora kidsen åker med mormor ut till pappa.

Lilla flisan ska sova hos kusinerna imorgon.

Jag o mannen får en kväll själva. 

Planerna är att vi ska gå o se en film på bio händer inte

så ofta så man får ju passa på =)

Sen får vi se vad som händer. 

~~

Idag har jag haft besök av lilla donnan 

   

~Aiko~

Ja man kan ju inte få för mycket av denna goding.

~~

speciellt när man känner att man behöver fylla på av lite

positiv energi Känner att de behövs, Har bestämt att här ska inte 

grubblas o ta tag i andras energier.

  

Jag hjälper de personer som verkligen behöver de,

ni vet vilka ni är   .

~~

Nu blir de lite tv sen ska jag lägga mig jämte min käre make!


Natti / Alexandra


Av Alexandra - 24 januari 2013 07:48

Att jag ska börja träna igen tydligen, så fort jag laddar upp för att köra mina dagar.... Då krånglar mina leder.... Tröttsamt!! illamående så fort jag är uppe o går. Fruktansvärt jobbigt, o jag intalar mig själv att de får inte vara nån maginfluensa. De går att hålla min dag lugn bara jag slipper just den sjukdomen.
Usch tråkig början på detta inlägg, men får va så ibland. Kan inte alltid vara guld o gröna skogar.
~~
De två yngsta kidsen är iväg till skolan, mannen är på jobbet. Bara stora donnan kvar som ska iväg vid tio. Jag ska förflytta mig så lite som möjligt idag så kanske de kan gå över till i morgon.
Hoppas alla får en kanon torsdag !!

Hörs sen ! / Alexandra

Presentation


~CreaDiem~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besökare

bloglovin

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards