crea-diem-alexandra

Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av Alexandra - 4 oktober 2012 20:36


Blev en snabb paus, sen var de bara att

skutta in i duschen. Göra sig klar och åka med 

bönorna Carmen och Rosa på en liten tur.

Alltid mycket skratt när vi träffas goa flickor.

Åkte förbi Coop på vägen hem och köpte rotfrukter,

så fick äntligen gjort rotfruktsgryta.

 

Mumsigt =)

~~

Köpte såklart varsin kanelbulle till familjen 

 

För mig blev de vindruvor, att festa med!

Funka kanon även om doften av kanelbulle inte alls är fel.

~~

Frågan är när jag ska tillåta mig själv att börja smaka lite, unna mig.

Julmusten är ju framme i affären redan, oooo det är ju 

inte alls fel med ett glas!

Försöker hålla mig stark men det är ganska tufft

när andra sitter nära och äter godis.

Ska se till att denna starten med mina pw håller i sig sen så får

vi se vad som händer.

~~

Lite tvtittande blir det nu sen ska jag skutta i säng och hoppas 

på en lugn natt. Så får vi se om mannen är sugen på en pw,

i morgon när barnen gått till skolan.


Natti på Er / Alexandra

Av Alexandra - 4 oktober 2012 12:53

Så skönt blev en liten mixad pw. Inte fullfart men ändå en tur och rensa huvudet lite :). Så nu mina vänner är jag nog på gång igen! Hoppas jag får med mig mannen i morgon till axamo på en pw:)
Nu lite lunch sen får vi se vad eftermiddagen har att erbjuda.
Hörs senare !
/ Alexandra

Presentation


~CreaDiem~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besökare

bloglovin

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards