crea-diem-alexandra

Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av Alexandra - 11 oktober 2012 20:17


Tog en extra vila på förmiddagen för min kropp strejkade lite.

Men ibland så är den medgörlig,

När jag vakna så var de hanterbart.

=)

Fick kaffebesök av kära Carmen vid två, följde med henne hem och 

hjälpte henne få upp lite tavlor.


Hade en liten hjälpreda=)

    

Sötnosen =)

Åh fint blev de där hemma så hemtrevligt och mysigt.

Tittade på gamla kort, och så klart fastna jag på kort när lilla Tilda 

var liten. Har varit med sen hon föddes,

O nu är hon arton!!


 


De är sån nostalgi!! Lika go då som nu!

~~

Mannen i mitt liv hämtade mig vid fem, var bara att

åka hem och fixa maten.

Idag serverades de :

 

Biff m. lök, potatis och morötter.

Uppskattades av hela familjen.=)

~~

Han även med att köra ett zumba pass, framför tv:n. Så skönt!

Kände att jag inte riktigt han med en promenad. Får ta den i morgon i stället.

~~

Ikväll är de säsongspremiär på Criminal minds, me like !!

Så de blir att sitta framför tv:n tills de är dags för sängen,

Natti /  Alexandra






Av Alexandra - 11 oktober 2012 08:12

Brr!! Är ingen värme ute idag, frost på rutorna och på gräsmattan.
Jeppe tog på sig mössan idag, plutten gillar inte att frysa om öronen! Alice tog den i väskan för de var minsann inte kallt ute ..... Undrar om hon brås på sin lilla pappa när de gäller de där med köldtröskeln:).
Jag kryper ner under täcket en stund till! min kropp strejkar ordentligt idag, lederna gnisslar. Hösten är ju kanonfin om jag bara slapp detta kalla råa väder:/.
Har inga planer idag som sagt, så får se va som händer sen!
~~
Hörs senare!
/ Alexandra

Presentation


~CreaDiem~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besökare

bloglovin

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards