crea-diem-alexandra

Alla inlägg den 26 oktober 2012

Av Alexandra - 26 oktober 2012 23:31


Hunnit med en sväng till A6 med mannen o tjejerna.

Lille prinsen var hos kompis.

Bella införskaffade sig linser för morgondagens utklädnad.

Sen hem och göra middag som idag blev:


Torsk i ugnen med potatis kall sås och rivna morötter.

Var kanongott!!

Nu har jag lyxat till de med några glas vitt=)

Fredagsmys! 

~~

Är inte jätteuppskattad just nu de stora kidsen tittar på film,

o jag gnolar på gamla godingar med lurarna på.

Från min sida låter de bra =).

~~

I morgon hoppas jag att vädret blir fint, då blir de ut o fota lite.

Sen på kvällen får bellsan besök från Dalarna.=)

Ha en fortsatt bra fredagskväll !


Hörs i morgon !

/ Alexandra


Av Alexandra - 26 oktober 2012 08:32

Utvecklingssamtal med bellsan!
Var längesen man var på den här skolan hänt en hel del sen man själv gick här :).
Usch de lät som en evighet sen! Jag som inte blir äldre än 25 ;).
Kallt ute idag! Så jag ska hålla mig inne så mycket de bara går!!
Mannen börjar inte förrän ett, mysigt med en lugn förmiddag. Tydligen jag som har "dansat" inatt. :)
Så han ska väl vila lite innan de är dags för jobb.
Får se vad de blir av denna dagen

Ha en bra fredag! Hörs senare!
/ Alexandra

Presentation


~CreaDiem~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besökare

bloglovin

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards