crea-diem-alexandra

Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av Alexandra - 15 oktober 2012 21:06

Tog en promenad med Cilla o aiko när vi kom hem från skolan. Tog en liten powernap när mannen åkte till jobbet. Fick besök av Carmen , hon letar bil nu för hennes blev ju krockad. Finns ju mycket konstiga bilar alltså:).
~~
Fick en tidning idag med posten . Så de blir att läsa innan sovdags. Men först nu ska jag se på de okända först.
~
I morgon blir de en sväng till mormor:)?

Natti/ Alexandra

Av Alexandra - 15 oktober 2012 09:33

Måndag morgon när klockan ringde var Bella redan uppe o klar ?. Hör inte till vanligheterna .
Men glad blev jag så klart! En mindre att få upp:).
Duktig tjej!
Blev att jag med gjorde mig i ordning för de var dags för utv. Samtal på skolan . Jeppes tur.
Ja vad ska man säga, alla ämnen når han målen i:). De enda de vill är att han ska prata lite mer på lektionerna. Men de skulle han jobba på ! Stolt mamma!
Har även tagit upp problemet med de osjyssta knuffandet, får vi se vart de leder. Nu vet de om det ok kommer ha lite uppsikt!
Tog en sväng in till Alice klass med o pratade lite med fröknarna! Känns som en bra början på veckan, nu blir de att ta de lite lugnt med mannen innan han börjar jobba.
Sen får vi se vad jag ska hitta på:)
Hörs senare!
/ Alexandra

Presentation


~CreaDiem~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besökare

bloglovin

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards