crea-diem-alexandra

Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av Alexandra - 5 oktober 2012 22:16

Fick fika besök på eftermiddagen av tjejerna Carmen o Rosa. Så trevligt!!
Blev en sväng till C lägenhet med ett flyttlass. Mister var duktig och orkade hjälpa till efter jobbet.
~~
Nu hemma och här är väldigt lugnt, bara vi tre de stora är ju hos pappa. Blir en film nu sen Sängtajm och lite värktabletter :/ .
Natti alla / Alexandra

Av Alexandra - 5 oktober 2012 07:41

.....Ska det göra ont i axeln?!
Lite trött på detta nu. Ont i axel, migränhuvudvärk = dåligt tålamod. Inte direkt jag, brukar kunna hålla min värk i schack, märks att kylan är på ingång. En resa till varmare breddgrader .... Ja tack !!
~~
Vilket fall som helst fredag idag !! Skönt !
Mina stora hjärtan åker till pappa den här helgen med.
Vi ska hitta på lite av varje, om min kropp tillåter!
~~
Nu skicka lilla snuttan till skolan, hoppas de blir en lugn dag för henne, o att de tjejerna som varit otrevliga kan låta henne vara.
De får en chans !!
~~
Hörs lite senare!
/ Alexandra

Presentation


~CreaDiem~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besökare

bloglovin

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards