crea-diem-alexandra

Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av Alexandra - 10 oktober 2012 19:24


Ja den lilla huvudvärken kom på besök när jag var hos Fia.

Trodde jag skulle klara mig ifrån den efter en alvedon.... men nä.

Verkar som att de blir en tidig kväll i säng.

~~

Till middag idag blev de:


 


Alla blev mätta o belåtna.=)

Nu är de lite läxgöra, sen sängtajm för de små.

Dags för ett Dallas avsnitt vid nio,

sen så blir de sängen även för mig.

~~

I morgon ska jag ha en väldigt lugn dag hemma.

Inget planerat och de är skönt!


Skriver natti nu för de blir inga mer inlägg idag.

Natti !!

/ Alexandra

Av Alexandra - 10 oktober 2012 15:40

Tagit en promenad med Fia och de små hundarna. Skönt väder ute, så man kan vara ute länge idag.
Fick en ny liten kompis idag med, även om jag inte tål katter så är han ju för go.
~~
Nu är det simskolan som gäller med fias lilla snutta! Sen blir de en sväng till hem dit innan mannen slutar och de är dags att hem o fixa mat.
~~
Hörs sen ! / Alexandra

Av Alexandra - 10 oktober 2012 07:46

God morgon alla!
Hoppas ni sovit gott, själv har jag sovit bitvis :). Knakar o "grejas"... Till o från hela natten.
Barnen är uppe och är rätt så pigga, det är huvudsaken! Lilla flisan har haft en lite jobbig natt, höften som bråkat lite. Så idag får hon stå över gymnastiken. Gör så ont i mig att se henne ha ont, även om hon biter ihop. ?min lilla prinsessa?
~~
Blir en lugn förmiddag innan mannen börjar jobba, och jag ska till Fia.

Hörs senare !
/ Alexandra

Presentation


~CreaDiem~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besökare

bloglovin

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards