crea-diem-alexandra

Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Alexandra - 9 oktober 2012 22:29


Nu är det sängtajm, efter en promenad och lite 

kvällsmat så är jag trött i huvudet.

Känns som att jag bara sitter uppe för att jag ska.

Bättre att vara pigg i morgon=)

~~

Lägger mig och kollar lite tv.

Natti alla / Alexandra


~~


Lite bilder på min kära väns lille prins


     

Goooding <3




Av Alexandra - 9 oktober 2012 19:25


Efter Ikea blev det ut till Carmen, 

bjöd på go mat. 

Hjälpte henne gå igenom lite kläder, ut med de gamla

och in med de nya =).

~~

Väl hemma så var de full fart med kidsen, 

men bara positivt. De är så stora o klarar sig själv en stund nu.

Utan att mamma är hemma o kollar dom=)

Har inte riktigt vant mig vid att de börjar bli stora...<3

~~

Nu blir de en liten promenad med Aiko och Cilla sen klippa kusin.

Inväntar mannen med som slutar nu efter åtta.

~~

/ Alexandra

Av Alexandra - 9 oktober 2012 13:26

Tagit en runda på Ikea med flickorna, mycket nytt roligt som kommit in. Så lille mannen ska få följa med på en liten utflykt:).
~~

Nu en storfika på Ikea , sen hem till Carmen. Jag och Rosa ska assistera lite :).

Kram så länge!
/ Alexandra

Av Alexandra - 9 oktober 2012 08:18

Inte så uppiggande att vakna till att de regnar och blåser ute.... Man skuttar inte direkt ur sängen! Men bara att upp o hoppa, för att väcka de små.
De var inga glada miner där heller, en liten snäcka som vakna med ont i magen idag med:/. Jeppe uppskattade inte att hon la sig på hans säng ... Så ja kvart över sju och första bråket är gjort..... Härlig tisdag!!
~~
Bella har studiedag idag, så hon får vila lite till. Åkt på en förkylning donnan!
För min del blir de att ta de lugnt en stund, sen är de då möte kl tio.
Efter de blir det en sväng till Ikea med Carmen och Tilda .
~~
Hörs senare / Alexandra

Presentation


~CreaDiem~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besökare

bloglovin

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards