crea-diem-alexandra

Alla inlägg den 12 september 2012

Av Alexandra - 12 september 2012 23:27

Ja efter att ha haft en dag med fix o plock. Så var de matdags, varit lite idétorka de sista dagarna. Så jag satt o kollade efter receptappar, hittade en från LCHF . Även om ja inte tänkt att gå efter nån speciell kost utan äta de ja vill ha i mindre portioner + massa motion. Så hittade jag i allafall ett recept på torsk med stekt bacon o kokt ägg, plus lite sallad till. Trodde inte de skulle mätta så mycket men attans både jag och mannen klarade oss bra på de. Så de blir nog att ta recept därifrån igen :).
~~
Blev även en plåt med knäckebröd, så himla enkelt o nyttigt o gott med!
~~
Har pysslat lite ikväll med gjort klart ett armband till, nu börjar hösten komma då drar de i pysselfingrarna igen:).
Har ju tyvärr missat min pw idag , så i morgon blir de en runda som heter duga!!
Hoppas att ja lyckas hålla mig ifrån flisans förkylning:/ hon har ont i halsen och är genomförkyld. Hoppar till varje gång hon kommer in i rummet, inte van vid den basrösten :).
Lägger in lite bilder på dagens fix
Nu Sängtajm!
Natti/ Alexandra

Av Alexandra - 12 september 2012 07:34

Va inget shortsväder idag inte , lite lagom kyligt ute. I dag är jeppe så pass pigg att han ska tillbaka till skolan, flisan får vara hemma idag med. Peppar peppar så mår ja ok än. Blir en lugn morgon sen sätta igång o fixa lite.
En pw ska hinnas med också. Ikväll kommer mina hjärtan en stund ( Nellie o Colin) .
Hörs senare / Alexandra

Presentation


~CreaDiem~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besökare

bloglovin

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards