crea-diem-alexandra

Alla inlägg den 27 september 2012

Av Alexandra - 27 september 2012 17:41

Redo för en dag i skogen :)

Av Alexandra - 27 september 2012 17:28



Har haft min brors lille son hos mig idag, han har inte

blivit piggare direkt efter operationen i måndags.

Man mår så dåligt när barnen inte är 100%.

Försökt flörta i honom både saft glass och ja gud vet allt men inget var intressant.

Så nu har de fått åka in till sjukhuset igen för att se va som inte stämmer.

Har lilla snuttan kvar här hos oss, hon ville inte med upp.

~~

Jeppe har idag åkt på lite läger med en grupp via skolan.

Kommer inte hem förrän lördag eftermiddag.

Hoppas att han får roliga dagar.

De är på boda borg så tror inget annat=).

Bella kom hem för en stund sedan varit ute med skolan och åkt

med ecobussen, min höna som inte är nått stort fan av skogen, såg

positivt inställd ut när hon kom hem.

Med mossa i fickorna =).

~~

Lite lycklig är jag idag mätande går åt rätt håll =).

Efter de enorma godissuget jag motstod igår, så mår jag bra idag när mätningen

visade positivt=).

Skam den som ger sig!!

~~

Nu är e dags för lite fruktstund tror jag .

invänta ett samtal från bror.

Hej så länge / Alexandra




Presentation


~CreaDiem~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besökare

bloglovin

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards