crea-diem-alexandra

Alla inlägg den 29 september 2012

Av Alexandra - 29 september 2012 23:45

Varit hos mamma o ätit gott o bara haft de trevligt.
Jeppe kom hem ifrån sin utbildning han varit på sen i torsdags. Skulle egentligen åkt till papps. Men han var helt slut lille plutten så han stanna hemma med oss. Inte mig emot:).
~~
När vi kom hem blev de lite lätt panik, hade lyckats lägga av mig ringarna innan idag när jag hade tränat.... Men inte på samma ställe som jag brukar....
Fy tusan de blev lite svettigt innan mannen hittade dom i sovrummet.:/
~~
Nu har vi spelat kort, med svärföräldrarna. I morgon är de kalas för hela slanten för flisan!!
Natti på Er/ Alexandra

Av Alexandra - 29 september 2012 17:29

Tacogratäng m. Sallad!
Gott
Sen blir de tårta o kaffe för födelsedagsbarnen:)
/ Alexandra

Av Alexandra - 29 september 2012 12:02

De blev en omgång zumba på xboxen, 40 min känns bra !! Men undrar om den hip hop dansen skulle funka på uteställen utan att dra åt sig konstiga blickar!? ?Nu blir de lite paus o eftersvettning innan dags att göra sig i ordning.
Hej hopp så länge / Alexandra

Av Alexandra - 29 september 2012 10:57

Seg morgon magen gjorde sig till känna.
Tråkigt väder är de också regnar ute, men finns inga dåliga väder sägs de bara... Så träningskläderna är på!! snart dags att ge sig ut på en pw. I eftermiddag blir till mamma o fira flisan!
Idag fyller ju svärfar år med!!! Så de blir tårta för herrskapet i massor . Ja ska festa till det med en smoothie! :)
Dags för att hoppa i träningsskorna!
Hörs senare !
/ Alexandra

Presentation


~CreaDiem~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besökare

bloglovin

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards