crea-diem-alexandra

Alla inlägg den 20 september 2012

Av Alexandra - 20 september 2012 21:37


Skickade barnen till skolan, gick o la mig för tänkte vila en stund. 

Eftersom jag hade "dansat" runt i sängen hela natten.

Armen spökar.

Men kunde inte slappna av så de var bara till att upp o hoppa.

Fint väder ute ..... ah ja bestämde mig för att ta en pw.

....... Kanonskönt att ut o röra på benen. Men som min axel hata mig

efter den turen. 

Ja höll den stilla när jag gick men får helt enkelt ge den lite

mer tid att vila...... Strunt!!

Vet att jag måste de .....!

( Fick mig en vass tillsägelse här hemma )

~~

När mannen kom hem så blev de en tur till A6, hittade ett par skor men 

är lite tveksam om jag o den klacken går ihop. Tåls att tänkas på=)

Blev en tur till hälsokost med, har ju så mycket blodsockerfall, när jag tränat 

o efter jag nu dragit in allt sött.

Så ska testa nått nytt till frukosten så får vi se om de funkar.

Nån som har nån ide så säg gärna till =)

 

Sen blev de lite Celsius dricka med =)

Avslutade turen med en vända på Coop.

~~

Nu har jag sett på både mat o bak program. =)

Snart tajm för sängen hoppas att ja sover lite lugnare inatt. 

Stackars make har tagit täcket för han o lagt mig över han.

Stackaren har de inte lätt=)


Natti på Er / Alexandra

Presentation


~CreaDiem~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besökare

bloglovin

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards