crea-diem-alexandra

Alla inlägg den 21 september 2012

Av Alexandra - 21 september 2012 22:51


Ja idag har de varit en så där grå o trist dag.

Så har haft en del innepyssel, axeln gör sig till känna fortfarande.

Men börjar vänja mig vid hur mycket den orkar med.

Har förhoppning på att de ska gå åt rätt håll snart....

~~

Har varit ute en liten sväng på en promenad, är som man säger

Finns inget dåligt väder bara ....

~~

Kände nu på kvällen när alla försvinner till sina saker att jag 

skulle ta upp lite sökande som jag har låtit vara vilande ett tag.

(skrev för ett tag sedan att ja hjälper en vän med att hitta sina biologiska föräldrar)

 Skam den som ger sig, några timmar senare o jag har 

haft mailkontakt med en person plus mailat två till.

Hittat lite ny info. känns som en bra kväll.

Tom. så jag får piggar på kroppen när man kommer ett steg närmre 

en identitet. Kan inte föreställa mig hur de känns att inte veta vem man är,

vem man är lik. O stora frågan varför?

Men hoppas med lite hjälp, att detta kommer bli ett bra slut.

Nu blir de lite tv innan sängen kallar.


Natti / Alexandra


Presentation


~CreaDiem~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besökare

bloglovin

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards