crea-diem-alexandra

Alla inlägg den 25 september 2012

Av Alexandra - 25 september 2012 23:34

Blev ingen vila på morgonen, utan va bara att upp o klä sig. Jag och svärmor åkte till A6 . blev en sväng till Inter sport för att inhandla skridskor till prinsen, en mycket lycklig son här hemma. Avslutade med storhandling på Coop.
Hem och äta lunch o se ett avsnitt av de okända :).
Fick även på mig träningskläderna och pw 3,2 km. Kändes skönt!
Ikväll var jag med bror, nellie, Bella uppe på sjukhuset o hälsa på lille Colin som blivit opererad idag. Lille plutten var rätt blek om nosen, men man fick sig ett gott, varmt leende. ?
~~
Nu blir de sängen, klockan ringer halv sju.

Av Alexandra - 25 september 2012 08:05

Sååå tråkigt!
Barnen var inte jättesugna på att gå till skolan , förstår dom. Jeppe va gullig o följde Alice till kinnarps innan han sen skulle cykla till skolan. Han är ju bara för go den plutten!
~~
På tal om flisan, igår kom hon hem från skolan o hade ont i magen över några tjejer som tetas o viskar . Jag blir så trött på de här, alla kan inte gilla alla ja vet. Men man behöver väl inte säga nått då! Hoppas att de är lugnt idag annars ska den här lilla mamman göra ett studiebesök på skolan. Som jag skrev i ett inlägg igår accepterar inte utfrysning/mobbning !
~~
Dagen idag består annars av en tur till Coop fylla på i skåpen.
Sen en sväng till Inter sport köpa skrillor till jeppe.
Ska göras lite nya armband med men får se hur mycket ja hinner med.
~~
Fasters lille prins opereras idag hoppas att de går lindrigt.
Nu en stund med min bok innan de är dags att starta dagen på riktigt:)

Hej så länge !
/ Alexandra

En bild på fasters prins ?

Presentation


~CreaDiem~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besökare

bloglovin

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards