crea-diem-alexandra

Alla inlägg den 24 september 2012

Av Alexandra - 24 september 2012 20:23


Jag fick kaffebesök på eftermiddagen av Sanna, var inte igår

så de var så mysigt att se henne igen.

Blir en timmes intensiv prat för att försöka hinna med allt vi missat 

under de senaste veckorna. 

Oo vi har ändå inte gått i genom hälften =)

~~

Sen blev de matlagning

På dagens meny stod de:

korvgryta med pasta grönsaker morötter.

Var uppskattat av alla i familjen!

Nu är de tv för hela slanten först X factor,

sen blir det De okända =)

Me like=)


Sov gott alla / Alexandra

Av Alexandra - 24 september 2012 13:02


Dags för ny vecka och nya saker att ta hand om.

Barnen var trötta efter helgen, så de var lite segt att gå upp i morse.

Hoppas att de har en bra dag i allafall.

Solen skiner så måste va lite positivt  =)

~~

Men fick ett meddelande idag av en nära vän, att hennes dotter 

har blivit mobbad i skolan. för att hon står för sin egen stil.

Jag blir så arg att barn kan vara så elaka.

Sen att man är en grupp med ex antal barn, som går på en ensam person.

Oerhört fegt!

~~

Har ju haft detta i min familj med som man har fått reda ut i omgångar.

De har varit allt från glåpord till misshandel.

Så när jag hör om sånt här blir jag tokig!!

Men de som gör mig glad är att de ALLTID kommit o berättat för mig.

~~

Måste bara säga till min väns flicka att :

Stolt över henne att hon står för sig själv, man behöver inte 

vara som alla andra. Jag hoppas att dessa personer kan gå

till sig själva och fundera på hur de skulle känna om nån gjorde så mot dom.

En stor kram till henne!!

Fortsätt med de du gör !



Blev ett halvtrevligt inlägg men

kände att jag måste skriva om det. 


Nu kaffe o en promenad.

/ Alexandra



Presentation


~CreaDiem~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besökare

bloglovin

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards