crea-diem-alexandra

Alla inlägg den 1 december 2011

Av Alexandra - 1 december 2011 21:59


Ja de är bara förnamnet..... om man kunde 

tejpa upp axeln så vore de kanon. 

Ska lägga mig tidigt idag, o hoppas på att 

värken har släppt till i morgon.


Hjälper ju inte med panodil heller.

Strunt!!

 Ja ja nu är de slutgnällt....... finns säkert dom som har 

de värre än mig...

Även om de är lite synd om mig :P


En liten kvällsmacka till mig nu o sen krama kudden.


Natti natti !!

Sov Gott

/ Alexandra

Av Alexandra - 1 december 2011 14:53



Ja förmiddagen försvann fort, gick upp o väckte jeppe vid nio han 

hade sovmorgon idag. 

Sen hade ja tänkt lägga mig igen, men hade ingen ro i kroppen 

att somna om. Massa tankar o en del att pyssla med.

Vid elva fick jag kaffe besök alltid trevligt.

En lite paus är ju aldrig fel =)


Nu har ja fixat klart för idag tror jag =)

Maten är i ugnen blir fiskgratäng.

Barnen snörvlar o hostar, en lite lagom seg torsdag.

Filmdag!


Hade de inte blåst så in i norden så hade jag gått ut en runda.


Hörs lite senare / Alexandra

Presentation


~CreaDiem~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besökare

bloglovin

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards