crea-diem-alexandra

Alla inlägg den 7 december 2011

Av Alexandra - 7 december 2011 21:46


För lilla mig att byta om o lägga mig.

Ögonen börjar gå i kors, sitter o tittar på

2 fast 2 furious.

Men kan lika väl se resten i sängen.

I morgon ska ja ut o jaga jacka till sonen, inte hittat nån han gillar.

Hoppas de finns nån som fallar han i smaken.

Sen ska jag ner till skolan på 3 kvartsamtal,

smidigt att lägga alla på samma dag.


Nä nu är de paus så nu ska jag passa på att borsta o byta om!


Natti ! / Alexandra


Av Alexandra - 7 december 2011 17:26


Den här sovrutinen som jag har nu, är ju helt uppåt väggarna fel.

Blir ju helt seg, orkar inget.

Denna molande värk.

Tur jag har en familj som förstår.


Inte konstigt i o för sig att man blir lite seg, idag vid halv två fick jag 

tända ljus här hemma.

Blev mörkt ute, o sen satte de igång ett snöoväder.


Men de töar nog bort.

~~ 

Nu blir de lite tv med barnen.


Hörs senare/ Alexandra

     

Av Alexandra - 7 december 2011 17:06

Min barndomskompis lille prins!
De två översta korten är lite äldre. Men tycker han är så fin på dom.
   
     
Han är ju för go,
ska gå o titta på hans lucia nästa vecka.
Ser jag fram emot!!
/ Alexandra

Av Alexandra - 7 december 2011 08:04


Kan man väl säga nu,

även fast jag varit vaken sen halv fyra. 

Ja undrar när de ska gå åt de positiva hållet, med den där skenan.

Kan inte vara meningen att man ska få kramp i handen av den.

~~

Vilket fall som helst så har jag varit uppe, skickat kidsen

till skolan o mannen till jobbet.

=)

Så nu är de tyst här hemma, får se va jag ska hitta på idag.


Tittar lite på Vakna med The Voice.

Bra början, hörs senare 

/ Alexandra

Presentation


~CreaDiem~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besökare

bloglovin

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards