crea-diem-alexandra

Alla inlägg den 21 december 2011

Av Alexandra - 21 december 2011 22:07


Jajemen ...

Mamma ringde i morse, upp o göra sig i ordning ut på stan

o leta lite julklappar. Alltså ja tycker verkligen de är jättesvårt att

hitta till mina kids de är ju så stora.

Men fick i allafall tag i en hel del till min stora tjej.

Nu är de mest till den lilla donnan kvar.

När jag fråga va hon ville ha :

" Mamma du får köpa va du vill, blir glad för vad som helst"

Goa skruttan!

Men ska inte säga att de blir enklare för de :P

Känner mig rätt nöjd över dagen ändå, de lilla jag kan göra varje dag.

Blev tom. lite mozartkulor när jag kom hem.

Så nu blir de lite transformers med pappsen.Sen är de sängtajm.

Ska upp i morgon o hänga med kidsen till skolavslutningen tänkte jag .

Har inte riktigt fått klartecken än att de är ok, men de bestämmer jag :P.

Är ju lite mysigt med avslutningen i kyrkan.

~~

Nu ska jag titta lite film.

Natti / Alexandra


Presentation


~CreaDiem~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besökare

bloglovin

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards