crea-diem-alexandra

Alla inlägg den 5 december 2011

Av Alexandra - 5 december 2011 23:01


Oj va klockan rusa iväg, blir så när man fastnar i photoshop =)

Får fortsätta i morgon i stället, dags att lägga sig nu.

Ska ju upp vid halv sju o väcka mina små troll.

Hoppas att min klocka funkar som den ska i morgon.

Mannen börjar tidigt, så de måste gå till skolan.


Sängtajm o lite Criminal minds innan de är dags att sova=)


Natti på Er !!


/ Alexandra

Av Alexandra - 5 december 2011 15:33


Var ju tvungen att bli lite julkänsla här med.


Vad tycks ?




Nu har min lilla tjej kommit hem, rödrosig om kinderna=)

O snart kommer resten med =)

Härligt !!


/ Alexandra 

Av Alexandra - 5 december 2011 14:19


Avkoppling I Göteborg


Eller en shoppinghelg ?

Jul på Liseberg?


Skulle mycke väl kunna tänka mig en helg där nu,

med shopping, avkoppling och nöje.


De hotell vi har bott på har bara varit positiva.

De sista vi bodde på var Gothia Towers.


Har en direktlänk här på min sida till hotellbokning.

Bara att klicka in där o se vad som erbjuds.


/ Alexandra





Av Alexandra - 5 december 2011 14:05


Snö!!

I morse var de vitt när ja gick upp för att väcka barnen.

 


På tal om att väcka barnen.... 

Satte mobilen i laddaren igår, men i morse gick den varken att 

öppna o ingen klocka ringde.

Mannen putta på mig vid kvart över sju, " inte dags att väcka barnen?"

Verkligen avskyr att försova mig.

~~

Var väl "någon" som var sugen på att spela mig ett spratt.


La mig o vila en stund till på förmiddagen, ja jobbar på med den 

där skenan som verkligen inte är min kompis!

Så sover ju inte bäst på nätterna.


Blev nån bild till när jag vakna :

 


Snöflingorna på den sista blev ju lite speciella =)


Även fast solen skiner så ligger den lilla snön kvar=)


Lite kaffe nu, o så ska jag se om jag kan fixa en ny logga.

Dags för lite jultema =)


Hörs senare/ Alexandra 


Presentation


~CreaDiem~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besökare

bloglovin

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards