crea-diem-alexandra

Alla inlägg den 14 december 2011

Av Alexandra - 14 december 2011 21:37



Eftermiddagen gick fort, barnen kom hem.

Sen åkte jag o mannen till Coop o handla lite.

Hem o laga lite mat.

~~

Nu blir de film på sexan.


Blir bra avslut på denna dagen.


I morgon är de min b-day, får se va som händer då.

Ja ska göra tårta i allafall, o min lilla pappa kommer upp =).

Sen får vi se hur resten ser ut =)


Hörs i morgon / Alexandra


Av Alexandra - 14 december 2011 11:56


Var segt att gå upp i morse, haft ännu en natt med lite sömn.

Men barnen kom iväg pigga o glada ändå.

Då gör de inget att ja sovit lite, alltid härligt att se 

att de fått sin sömn i allafall =).

Fick vila en timme till, så får vara tacksam.

Har min svägerska o lille Colin här på besök.

Han är inte riktigt hundra lille plutten, märks på hans humör.

Tjurig så ända in i, inget som passar lille herrn.


Ja undrar jag om de ska bli nån snö, 14 december

 de regnar, blixtrar o blåser så in i norden.

Känns väldigt långt borta, ingen direkt julstämning!


Nu ska jag fortsätta att "leka" lite i potoshop.

Hörs senare /

Alexandra

Presentation


~CreaDiem~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besökare

bloglovin

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards