crea-diem-alexandra

Alla inlägg den 6 december 2011

Av Alexandra - 6 december 2011 20:04


Åkte o handlade på Coop när mannen kom hem.

Köpte lite triss, atg o lotto.

Hoppas vi på storvinst=)


Men sen skulle jag då hem o göra tonfisksalladen....

Blev inte så ....

 

Kebabtallrik blev de på menyn idag!

Var längesedan så de var faktiskt riktigt gott.


Nu är de Kär & Galen på tv.

Efter de " Mannen som talar med hundar".

Sen är de nog ganska så lagom att lägga sig.


Får se om jag bloggar nått mer idag.


En liten bild från trädgården idag:


  


/Alexandra



Av Alexandra - 6 december 2011 19:59



Härlig variant av Lalehs - Snö.


/ Alexandra


Av Alexandra - 6 december 2011 16:26


Fick vilat en liten stund i allafall, innan telefonen börja ringa.

Glömde ju bort att stänga av ljudet.


Var lika bra de så kanske ja kan somna lite tidigare ikväll.

Har ändå varit en väldigt seg dag inte orkat göra så mycket.

Men ska iväg o handla lite när mannen slutar.

Dagens höjdpunkt =)


Tror jag ska göra tonfisksallad ikväll, var ett tag sedan .

Får se om de andra gillar min idé.

~~

Sitter o går igenom lite bilder som ja tagit /fått under året

tror jag ska göra ett collage.

Får se sen ikväll.


Bäst att göra sig i ordning nu,

så ja är klar när mister ringer.


cy/ Alexandra

Av Alexandra - 6 december 2011 07:50


Kunde verkligen inte somna inatt, låg och

vände o vred mig.

 Blunda... titta klockan.... blunda... titta tv:n..

Titta på klockan sista gången vid fyra....drygt med sånna nätter.

Klockan ringde vid halv sju.. upp o väcka kidsen.

Hur trött ja än är på morgonen, så kan ja ju inte låta bli

att småle när ja tittar på mina hjärtan.

Snöade när de gick ut o alla tre gjorde små varv i snön.

Lycka!!

Nu har jag plockat undan.

Så nu ska ja lägga mig o kolla lite tv.

 

~Vakna med The Voice~

 

 

 

www.thevoice.se

 

Hörs lite senare!

/ Alexandra

 

 

 

 


Presentation


~CreaDiem~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besökare

bloglovin

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards