crea-diem-alexandra

Alla inlägg den 9 december 2011

Av Alexandra - 9 december 2011 22:56


Även fast inte min favvo vann, så tycker jag absolut att

Amanda var en värd vinnare.

Men säga va man vill de här är ju bara början för Robin.

Nu ska jag lägga mig o läsa lite bok innan de är dags att sova.

Får bli en liten värktablett med.


Hoppas att jag får sova några fler timmar än de senaste nätterna.


Natti natti på Er!

/ Alexandra

Av Alexandra - 9 december 2011 19:36


Nu har jag mannen o tjejerna varit på A6.

Hittade lite julklappar o maten idag blev på de gyllene M:et.

Nu har vi dukat fram lite fredagsmys.

O i väntan på Idol så skrapar vi lite triss lotter.

Var ju inget roligt väder att gå ut i.

Snöblandat regn,

 hoppas de blir bättre väder i morgon.


Nu håller vi tummarna för favvon.... Robin!!


Hörs senare!

/ Alexandra


Av Alexandra - 9 december 2011 15:29


Regnar o blåser ute o de är två veckor till julafton.

Kan nästan tro de är oktoberväder, är verkligen så jag längtar efter snön.

Dagarna är ju bara mörka o gråa tråkigt.


Förmiddagen har jag tillbringat under en filt med en bok.

 


En sann historia om branden i Göteborg 1998.

~ Finns många bitar i den som är tuffa att läsa~


Tog en paus från den när Jeppe o Alice kom hem från skolan.

Så nu sitter vi o spelar lite Monopol, passar bra i det här vädret.


Jeppe åker till pappsen sen idag, så vi har bara tjejerna hemma.

Unnar jag honom gärna även fast jag tycker de blir tomt.

Får se va vi ska hitta på att äta ikväll mannen var sugen på nån snabbmat.

Kanske kan unna sig ett glas vitt ikväll.

=)


Hörs lite senare / Alexandra 



Presentation


~CreaDiem~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besökare

bloglovin

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards