crea-diem-alexandra

Alla inlägg den 13 december 2011

Av Alexandra - 13 december 2011 23:28


Efter middagen blev de film :


Den var faktiskt kanonbra.

Bra skådisar så kan ju inte bli fel.

=)


Lagom till den var slut så var de ju Twilight på 5:an.

Himla bra slut på denna dag.

Nu ska jag gå igenom lite på photoshop sen är de väl dags

att lägga sig. Ska upp o väcka kidsen i morgon bitti.

Natti på Er!


Hörs i morgon / Alexandra

Av Alexandra - 13 december 2011 16:52


Cirka en timmes vila blev de, var inte alls dumt.

Men vilket väder de är ute, vakna av att de blåste o regna.

Nu börjar ja längta efter snön, så mörkt o ruskigt ute.


Nu har alla barn kommit hem, jag har börjat med maten.

Bara att invänta mannen.

=)


Blir lite film sen tror jag, nya Irene Huss.

Ska även sätta mig o skissa lite, var ju himla kul.

Men dessa händer va de ska vara svåra att få snygga.

Sätter snart vantar på alla :P.


Hörs senare / Alexandra

Av Alexandra - 13 december 2011 11:08



I dag var de tidig uppgång, skulle duscha o göra mig i ordning

för att titta på Leo:s lucia.

Härlige lille prinsen var Lucia så klart.

Han bjöd verkligen på sig själv, sån goding!!!

 

 

De ögonen kan man drunkna i !


Nu ska jag ta o vila lite innan de stora barnen kommer hem.

Hörs senare!!

/ Alexandra


   

Presentation


~CreaDiem~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besökare

bloglovin

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards