crea-diem-alexandra

Alla inlägg den 19 december 2011

Av Alexandra - 19 december 2011 19:29



Idag så hämtade mannen "sin" julklapp från posten.

Meeen...

tror att de kommer vara mer jag som använder den.

:P


 


En fotoskrivare, scanner o kopiator.

Härligt ska de bara läggas till lite fotopapper mm mm.

;)

/ Alexandra

Av Alexandra - 19 december 2011 19:10


Jaha denna dagen började med värk i kroppen igen.

Tråkigt att skriva om men så var min förmiddag.

Hela de här med många inlägg försvinner ju när jag inte kommer upp,

eller är pigg tidigt. Men vänder snart hoppas jag,

 att toppen på smärttröskeln minskar.


Positivt var i allafall att Jeppe gick till skolan,

 o visade att de inte är han som ska skämmas,

eller vara rädd.

Även tjejerna såklart, Alice var o övade i kyrkan

inför julspelet på skolavslutningen.

Bella har tillbringat dagen på friskis o svettis!

Testat spinning o boxning.

Men vet inte om de än nått hon vill fortsätta med , även om jag

tycker att de vore en kanonide.


Nu har vi ätit lite risgrynsgröt till kvällsmat,

 gott när man inte äter de så ofta.

 


/ Alexandra



Presentation


~CreaDiem~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besökare

bloglovin

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards