crea-diem-alexandra

Alla inlägg under oktober 2012

Av Alexandra - 25 oktober 2012 22:19

Var o handla med mams på Coop , innan ja åkte hem.
Så när gubben kom hem gjorde jag köttfärsfyllda paprikor .
~~
Första snön har landat idag med, o en hel del blåst med de!
Alltså snö är ju alltid mysigt, men var inte riktigt laddad för snö än. :/
Blir lite tv tittande nu, sen krama kudde.
I morgon ska vi på utv. Samtal på Bellas skola.
Natti på Er!
/ Alexandra

Av Alexandra - 25 oktober 2012 08:21

Ja ibland skulle jag vilja stänga av öronen på natten. Min älskade man la sig på spikmattan igårkväll. Somnade o drog igång snarkningsopera!! Ja han var inte topp tio på min lista. Tittade på klockan sist vid tre. Så lite segt när klockan ringde.
~~
Men när mannen, Alice o Jeppe åkt. Tog jag en liten promenad, de var kallt ute!!.
Nu blir de lite vila innan ja ska iväg med mams !
Får se vad vi hittar på :)

Hörs senare!
/ Alexandra

Av Alexandra - 24 oktober 2012 19:49


Fått plockat undan lite under dagen, förberett lite 

tänkte halloween pynta lite till helgen =).

~~

Sen fick jag äntligen på mig träningskläderna och 

en pw. Så skönt även fast de är lite kyligt ute så var de kanon!

Tog sällskap av Cilla o Aiko.

Alltid trevligt!

Nu blir de lite tv,

plus att ta tag i månadens räkningar=).


Ha en bra kväll !!

/ Alexandra



Av Alexandra - 24 oktober 2012 07:30

Sovit oroligt,...Nära vänner som mår dåligt, energi av många olika känslor har snurrat :/. Ska vila en stund till nu innan de är dags att ta tag i dagen.
~~
Får besök av kära Carmen sen om en stund.
Hörs senare !
/ Alexandra

Av Alexandra - 23 oktober 2012 20:35


Ja jag tog en lugn förmiddag är lite öm i kroppen.

Mister har varit ledig idag. Lite vardagslyx!

Men när jag var ombytt o klar så skjutsade han ut mig till Fia.

Han åkte hem o tränade! 

Fias son var där med sambo o son. 

Den lille plutten vilket charmtroll!!

Blev kaffe o lite prat. Får göra om de snart igen!

~~

Hem o fixa lite mat, nu blir de en maskin tvätt gjord.

Lite tvtittande innan de är dags för sängen!

Natti / Alexandra

Av Alexandra - 22 oktober 2012 13:16


I fredags var jag på en adoptionsträff och fotade lite.

Var en mycket trevlig kväll med massa goa människor.

Lite bilder från den kvällen:

           

Bilderna talar för sig själv, mycket glädje!

~~

Lördagen blev en lugn förmiddag med långfrukost och filmmys.

Åkte ut till min bror när vi var klara, blev både planering av badrum, kortspel 

och god mat. Vi stannade kvar över natt.

Så igår fortsatte planeringarna för badrumet och golvläggning.

Kommer bli kanon när de är klart!

 

Lille skrutt skulle så klart vara med o jobba =) 

<3 

Lite fundersam blev han när toaletten o handfatet ställdes ut i trädgården.

Fasters plutt.

I går kom mina stora hjärtan hem igen.

Vi gjorde en lite fuling på vägen hem igår kväll.

Blev hemmakväll o filmmys.

Funkar även på en söndagskväll! =)

~~

Idag då har de varit en lugn förmiddag, vilat mina leder lite.

Känns som att jag har en liten förkylning på ingång..... gillar inte !!!

Fryser o mår lite halvtjockt.

Hoppas de bara är en dagstur, i morgon är mannen ledig så vill ju 

hitta på nått med honom. Så idag ska de kureras =)

Har möte med lottorna i eftermiddag. Så de blir de ja tänker lägga min 

energi på. 

Vi hörs senare!

/ Alexandra


Av Alexandra - 19 oktober 2012 10:04

Hunnit med både berättelse skrivning , rast och nu är de prinsessan på ärten ... På engelska. Ja roligare har jag sett:)
Sen ska flisan ha prov i engelska! Kommer nog gå galant!
Funderar på om jag ska gå hem vid lunch. Tror jag har sett nog då.
Får se!
Hej så länge!
/ Alexandra

Av Alexandra - 19 oktober 2012 08:03

Idag så är jag med lilla flisan i skolan, får se hur länge ja blir kvar här. :)
Inget roligt väder att gå i , småregnar :/. Sen blir de en sväng på stan , får se hur dagen slutar!
Nu ringer klockan in :)
Hörs senare!
/ Alexandra

Presentation


~CreaDiem~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besökare

bloglovin

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards